Дані наведені виключно в ознайомлювальних цілях. Контактна інформація прихована та допоміжні функції вимкнені
30.05.2020
HR, Менеджер
15 грн.
Контактна особа: Вихованець Оксана
Місто (регіон): Одеса
Основна інформація:
Досвід роботи Начальник відділу кадрів (ком "юніті менеджер) -2019г. . ТОВ "Леруа Мерлен Україна" (DIY- Retail) (HR ), Одеса 10.2019 ? 12.2019 (2 місяці) Обов'язки:Організація процесу набору персоналу. Зустріч і інтеграція новачків. Розвиток компетенцій. Організація і керівництво комунікаціями. Freelancer (Public Relations- PR ) соцмережі (Благодійний фонд ), Одеса 01.2016 ? 04.2019 (3 роки 3 місяці) Досвід роботи в соцмережах. директор Територіальний центр соціального обслуговування, надання соціальних послуг. Соціальний захист, надання соціальних послуг (комунальний заклад). (Соціальні послуги ), Котовськ 07.1999 ? 12.2016 (17 років 5 місяців) Територіальний центр соціального обслуговування, надання соціальних послуг. Соціальний захист, надання соціальних послуг (комунальний заклад).Обов'язки: організація адміністративно-господарської роботи центру; здійснення підбору кадрів, проведення співбесід, навчання; взаємодія з установами та організаціями різних форм власності та рівнів;досягнення: на базі одного відділення створила центр по комплексному наданню соціально-побутових, соціально-економічних, реабілітаційних послуг (люди і діти з обмеженими фізичними можливостями, пенсіонери, кризові сім'ї) і розвивала його протягом всього періоду роботи; Інспектор РАГС (Державна служба ), Котовськ 07.1998 ? 07.1999 (1 рік ) Обов'язки: реєстрація актів цивільного стану всіх видів; точне і своєчасне виконання запитів; облік і збереження довірених документів; ведення справ, згідно із затвердженою номенклатурою; виконання вимог чинного законодавства; прийом громадян в межах своєї компетенції; досягнення: ініціювала ведення позаштатного психолога для роботи з клієнтами; організувала проведення лекторіїв для молодят. диктор Регіональне ефірне телебачення. (ЗМІ ), Котовськ 07.1996 ? 07.1999 (3 роки ) Обов'язки: огляд стрічки новин, редагування новин, розстановка їх у пріоритетному порядку; читання тексту в кадрі або за кадром; інтерв'ю з гостями передач; проведення соцопитувань; самостійна розробка передач; ведення культурно розважальних телепередач.досягнення: була одним із засновників місцевого телебачення; домоглася комунікації з різними сферами провінційного міста і забезпечувала доступ громадян до публічної інформації; організувала творчий процес ведення телепрограм всіх видів і жанрів; взяла участь в Ток-шоу "Шустер-LIVE на Території Свободи, як представник регіонального медіа-2016 року; Член національної спілки журналістів України з 2016года; веду сторінку компанії на Facebook. секретар комісії у справах неповнолітніх. Миколаевская райдержадміністрація. (Державна служба ), Котовськ 07.1993 ? 07.1996 (3 роки ) Обов'язки: підготовка матеріалів і проектів постанов до засідань комісії; підготовку інформаційно-аналітичних матеріалів; участь в розробці і реалізації цільових програм, нормативних правових актів, інших заходів у сфері профілактики бездоглядності та правопорушень неповнолітніх, захисту їх прав; представлення інтересів комісії в установах і організаціях участь в організації семінарів, науково-практичних конференцій для посадових осіб органів і установ даної сфери діяльності; підготовка звітів про роботу комісії.досягнення: в рамках проведення індивідуальної профілактичної роботи добилася зниження рівня бездоглядності та правопорушень серед неповнолітніх,переведена по посаду відповідального секретаря служби у справах неповнолітніх. директор Миколаївський районний відділ освіти (Освіта ), Миколаївка 08.1989 ? 07.1993 (3 роки 10 місяців) Обов'язки: організація навчально-виховного процесу; організація адміністративно-господарської роботи; здійснення підбору кадрів; складання навчально-методичної документації;досягнення: привела в порядок технічний стан будівель і споруд шкільних приміщень і прилеглої території та під'їзних шляхів, використовуючи не бюджетні кошти, а допомога залучених благодійників і волонтерів; розробила і впровадила програму роботи з батьками; удосконалила навчально-методичну базу початкової школи, відповідно до вимог часу. Освіта Рівненський міжрегіональний інститут розвитку людини. Спеціальність: «Соціальна робота». Кваліфікації: 1) «Державне управління»; 2) «Соціальне і психологічне консультування»; 3) «Соціальні комунікації та зв'язки з громадськістю». повна вища, 10.2015 ? 06.2016 (8 місяців) Південноукраінскій національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. (Одеса) Спеціальність: «Методика і педагогіка початкового навчання» повна вища, 10.1991 ? 06.1996 (4 роки 8 місяців) Додаткова освіта • Інститут сучасних професій. «HR-менеджмент, трудове законодавство і кадрове діловодство» - 2018 р. (Одеса). • Курс теоретичної і практичної спеціальної підготовки за програмою «Торгівля на міжнародних фінансових ринках» .Одеса 2020. • Курс навчання «Методи ефективного керівництва» - Кіев2019г. (Психологічний центр організаційного та особистісного розвитку «Ніка») • Тренінг в рамках проекту "Школа мультимедійної журналістики" за підтримки фонду розвитку ЗМІ Посольства США в Україні-2016. • Участь в реалізації спільного проекту Institute for Private Enterprise Польсько-Української господарчої палати і Ради Підприємців Одеси-"Гарне управління в Одесі" -2016 • Центр підвищення кваліфікації працівників сфери управління Міністерства соціальної політики України (Київ). (2015- посвідчення №29, 2015 - уд. №35, 2015- уд. №31, 2014- уд. №11, 2012- уд. №15, 2006- уд. №4,2004- уд. №8) • Неправітельственная міжнародна конференція "Співробітництво іноземних і українських неурядових організацій:" Шляхи координації діалогу "- 2012 (Київ. Знання мов: Українська - Професійний (експерт), Російська - Високий рівень (вільно), Англійська - Початковий Додаткова інформація Знання комп'ютера, програм: ПК на рівні впевненого користувача (MS Office, Excel, Інтернет, збирати, обробляти, зберігати, надавати і поширювати інформацію); Особисті якості, хобі, захоплення, навички: • маю 26 + років управлінського досвіду в колективі від 50 осіб; відвовідально підходжу до вирішення питань, планую роботу, обов'язкова; • ціную свій час і час оточуючих; • завжди вчуся і опановую нові знання; • в процесі діяльності націлена на гарантований результат; • вмію переконувати, запобігати і вирішувати конфліктні ситуації; • думаю позитивно, комунікабельна, командно-орієнтована. • Люблю спорт, подорожувати, малювати, налаштовувати оточуючих на світ позитиву, добра і взаємодопомоги. Мета пошуку роботи, побажання до місця роботи: Реалізувати свої знання і вміння, направити свою практичну діяльність на ефективну організацію робочого процесу компанії, організації, установи. Реалізувати свої знання по роботі з персоналом, направити свою практичну діяльність на забезпечення компанії е
Контакти:
Строк резюме збіг. Контакти приховані
Відправити
другу
Поскаржитись
адміністратору
Роздрукувати сторінку
Не знайшли необхідного резюме?
Додайте вакансію