9 фраз, які каже хороший керівник

Добре слово і кішці приємно, а вже співробітнику й поготів. У вихорі дедлайнів, мітингів, презентацій, нарад та проектів іноді хочеться звичайної похвали і підтвердження того, що все робиш правильно. Адже людям важливо бачити емоційну реакцію на свої дії.

«Ставте співробітника на перше місце, клієнта — на друге, акціонера — на третє», — каже Річард Бренсон.

І в чомусь має рацію, адже якщо співробітник ще емоційно кипить після розмови чи рішення керівника, то і з клієнтом в цьому випадку він не буде доброзичливим майже ніколи.

Команда може досягти високих результатів тільки з лідером, який вміє надихати співробітників краще виконувати свої обов’язки. Якщо начальник мотивує підлеглих, генерує довіру, відповідальність і ентузіазм, то він обов’язково досягне успіху в створенні позитивного настрою в колективі.

А така команда й гори ладна посунути, згодні? Отже, Work.ua зібрав 9 фраз, які частенько може почути від хорошого керівника. Начальникам — на замітку, підлеглим — привід замислитись.

«Я повністю вам довіряю»

Тільки некомпетентний керівник не довіряє співробітникам і контролює кожен їхній крок. За такого стилю управління у людей пропадає бажання якісно і швидко виконувати роботу. Вони починають ставитися до обов’язків формально. І навіть найспокійніший професіонал починає нервувати, якщо з ним поводяться як з нерозумною дитиною.

«Ми маємо зробити це для того, щоб...»

Хороший керівник відрізняється від звичайного тим, що вміє розповісти про плани та поточні завдання так, щоб співробітники розуміли їхній зв’язок з глобальними цілями і отримали мотивацію діяти.

Прояснюючи плани, завдання, керівник робить їх більш зрозумілими для співробітників.

«Що ви про це думаєте?»

Лідер, який дослухається до підлеглих та щиро цікавиться думкою тих, хто щодня працює над розвитком компанії, приречений на повагу. До того ж, поділившись з керівництвом порадою, фахівець стає більш зацікавленим у просуванні проекту.

«Ні»

Відмовляти також потрібно вміти, якщо пропозиція чи дії співробітників можуть нашкодити компанії. Керівник не просто арбітр у всіх суперечках, а й відповідальний за репутацію фірми.

«Як я можу вам допомогти?»

Зацікавленість у тому, чим зайняті ваші колеги, з якими проблемами вони стикаються, та підтримка у відповідь — безцінні. Якщо керівник допомагає своїй команді і створює умови для ефективної роботи, співробітники будуть досягати видатних результатів.

«Що ми можемо зробити краще наступного разу?»

Кожна людина хоча б раз у житті помилялася. Особливо часто помилки трапляються, якщо ви не сидите склавши руки, а намагаєтеся зробити щось нове. Аналіз факапів разом із підлеглими допоможе уникнути їх в майбутньому.

«Мені дуже шкода»

Хороший керівник не тільки помічає помилики підлеглих, а й визнає свої. Замітати сліди або перекладати відповідальність на іншого — погана ідея. Співробітники все одно будуть знати, хто винен у невдачі, тому, щоб не втратити авторитет, потрібно вчасно визнати свої помилки.

«Як тільки у вас з’являться питання, дайте мені знати»

Далеко не до кожного боса можна звернутися. Хороший керівник відкритий до спілкування та дбає про продуктивність підлеглих. Що швидше вони отримають відповіді на свої питання, тим швидше повернуться до роботи.

«Дякую. Відмінна робота»

Людям подобається, коли їх цінують. Подяка — один з кращих і найпростіших способів це висловити, а найважливіша навичка хорошого лідера — вміння оцінити старання інших.

https://www.work.ua/articles/employer/1975/

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад